KOZMIKUS RÓZSASZÍNŰ FÉNY ÉS AZ ESEMÉNY - GERHARD ASRATAVA

A kínai tajvani USA medit csináltam, amikor behívtam Pleromát, Isist, Doumut, Guanyint és sok más istennőt az univerzum minden sarkából.

Láttam, ahogy a tajvani utcán rózsaszín kozmikus fénygömbök hullottak le, leereszkedtek az óceánba és a szét szórták a fényt, amikor megérintették a vizet. Tajvan szigetére is leestek, és ott is terjesztették a rózsaszín kozmikus fényt,

majd a kínai szárazföldre hullottak,

majd Ukrajnára esik,

és Oroszországra,

majd szétterjedtek az egész világon,

átitatva az életvirág-hálózatot.

Láttam az égből hulló mannát is, amely az éhes gyermekeket és felnőtteket táplálta, valamint a kozmikus keblekből leszálló tejet, amely a kisbabákat etette,

és láttam, hogy eső hullik a földekre, amit a száraz föld elnyel,

az emberek táncoltak az esőben.

Aztán éreztem, hogy eljön az Esemény,

az elektromágneses kerítés feloldódik,

tachionok érkeznek a Földre,

megérintik a testemet, a sejtjeimet, az atomjaimat belülről,

nagy megkönnyebbülést éreztem a testemben,

Azt mondtam: Üdvözöllek benneteket, kedves tachionok.

Azt is mondtam: Köszönöm a Fényerőknek, hogy ilyen nagyszerű felszabadító munkát végeztek.

Köszönöm a szabadenergiás technológiát.

Köszönöm a replikátoromat.

Először egy gyönyörű smaragdot fogok manifesztálni,

és egy zafírt, és egy rubint,

Emellett visszaadom az univerzumnak azokat a dolgokat, amelyekre már nincs szükségem, hogy helyet csináljak a kis szobámban.

Köszönöm nektek.

Éppen meg akartam nézni a számítógépemen, hogy tényleg megtörtént-e az esemény, de aztán elaludtam.

------------------------------------------------------------

Szeretnéd velünk megosztani?

Volt már pozitív földönkívüliekkel kapcsolatos tapasztalatod álmodban? Ha igen, és ha ezt meg szeretnéd osztani velünk, elküldheted a következő e-mail címekre és mi közzétesszük őket ezen a blogon.

welovefirstcontact@tutanota.com

welovefirstcontact@gmail.com

Megoszthatod velünk korábbi életed emlékeit is. Talán emlékszel olyan életedre, amit földönkívüliként töltöttél, mielőtt a Földre jöttél?

Elküldheted az élményeidet az Aranykorral kapcsolatosan is. Milyen lesz az élet a Földön? Hogyan lépnének kapcsolatba az emberek a pozitív földönkívüliekkel?

Azok, akik szeretnék megosztani velünk emlékeiket, látomásaikat az Aranykorról vagy olyan élményeiket, melyeket álmukban tapasztaltak, név nélkül is megtehetik. Örömmel veszünk földönkívüliekkel kapcsolatos találkozásokról készült képeket akár álomban, akár interdimenzionálisan történtek. Nem kell profi művésznek lenned: szívből rajzolj, még akkor is, ha csak vázlatról van szó - egyetlen vázlatot sem fogunk ''túl szakszerűtlennek” tekinteni és közzétesszük.

A legjobb, ha angolul, vagy magyarul küldöd el az élménybeszámolót, de akkor is örülünk, ha valamilyen más nyelven érkezik - ekkor feltesszük a legnagyobb igyekezettel készített fordítást és mellé az eredeti változatot. 

További információk arra vonatkozóan, mit tudsz még velünk megosztani:

https://www.welovefirstcontact.com/2019/08/are-you-ready-for-first-contact.html





Megjegyzések

Popular Posts