EGY ÚJ ÉLMÉNY – GERHARD ASRATAVA

Egy új élmény:


Kedden késő este

feküdtem az ágyban

azon gondolkodtam, hogy mit tegyek

az Esemény utáni években

soha nem éreztem magam méltónak a Fény szigeteire


Ebben a pillanatban mély szeretetet éreztem

a Gyermek Jézusi Szent Teréz iránt

neki rövid élete volt, kis léptékű,

egyáltalán nem volt híres élete során


Eljött hozzám

azt mondta:

„Kisfiúként

hiányzott neked a szeretet és a törődés

ezt adom neked

szeretettel árasztalak el”


Aztán éreztem a plejádiak jelenlétét

azt mondták:

"A Fény Szigeteire fogsz menni

és benne leszel az első felemelkedési hullámban

a családunkhoz tartozol

mint ahogy Teréz is"


Aztán meghallottam a nevet:

Ar-Al-na


Megértettem a fiatal Teréz életét,

kedvességét és játékosságát,

igen, ő plejádi,

ahogy az egész családja is


Próbáltam aludni

de nehéz volt elaludnom

a testem fájt,

talán skaláris hullámokkal támadtak

nem érdekelt

aztán egy idő után elaludtam


------------------------------------------------------------


Szeretnéd velünk megosztani?


Volt már pozitív földönkívüliekkel kapcsolatos tapasztalatod álmodban? Ha igen, és ha ezt meg szeretnéd osztani velünk, elküldheted a következő e-mail címekre és mi közzétesszük őket ezen a blogon.


welovefirstcontact@tutanota.com


welovefirstcontact@gmail.com


Megoszthatod velünk korábbi életed emlékeit is. Talán emlékszel olyan életedre, amit földönkívüliként töltöttél, mielőtt a Földre jöttél?


Elküldheted az élményeidet az Aranykorral kapcsolatosan is. Milyen lesz az élet a Földön? Hogyan lépnének kapcsolatba az emberek a pozitív földönkívüliekkel?


Azok, akik szeretnék megosztani velünk emlékeiket, látomásaikat az Aranykorról vagy olyan élményeiket, melyeket álmukban tapasztaltak, név nélkül is megtehetik. Örömmel veszünk földönkívüliekkel kapcsolatos találkozásokról készült képeket akár álomban, akár interdimenzionálisan történtek. Nem kell profi művésznek lenned: szívből rajzolj, még akkor is, ha csak vázlatról van szó - egyetlen vázlatot sem fogunk ''túl szakszerűtlennek” tekinteni és közzétesszük.


A legjobb, ha angolul, vagy magyarul küldöd el az élménybeszámolót, de akkor is örülünk, ha valamilyen más nyelven érkezik - ekkor feltesszük a legnagyobb igyekezettel készített fordítást és mellé az eredeti változatot. 


További információk arra vonatkozóan, mit tudsz még velünk megosztani:


https://www.welovefirstcontact.com/2019/08/are-you-ready-for-first-contact.html

Labels: Dream State Contact



Megjegyzések

Popular Posts