Álmok az eseményről, egy Dráko/Cabal támadásról és a sötét erők által rendezett hamis idegen támadásról - Lars Jönsson

Augusztus 17-én arról álmodtam, hogy végre sor kerül az Eseményre. Ez volt az első alkalom, amikor erről álmodtam. Láttam, hogy egy nagyon fényes csillag (majdnem olyan, mint ez: 🌟) lassan mozog az égen, balról jobbra.  Egy portálból, vagy valamiféle kozmikus ablakból bukkant fel. Néhány ember állt mellettem, és mindnyájan rácsodálkoztak az égen zajló ritka látványosságra. Emlékszem, hogy azt mondtam: „Igen, nagyon szép, de nem tudom elhinni, hogy az esemény épp most történik meg”.

Nem éreztem semmiféle idő vonatkozást, de nagyon megkönnyebbültem utána.

Az utolsó éjszakákon (szeptember 10–11) igazán élénk álmokat láttam arról, hogy mi történhet a közeljövőben. Két egymást követő éjjelen azt álmodtam, hogy a drakonidák hamis zászlós idegen támadást rendeztek. Az egyik álomban (amelyből a legtöbb részletre emlékeztem) az emberek sírtak és pánikba estek, teljes káosz volt mindenütt, mivel a fősodratú média „ismeretlen eredetű" erőről számolt be, amely két "radarállomást" támadott és semmisített meg. Eszembe jutott, ahogy hangosan mondtam: "-Én megmondtam, hogy ez lesz és igazam lett". Ugyanabban a pillanatban libabőrös lett a karom, mivel tudtam, hogy ez azt jelenti, hogy a Fényerők közbelépnek, és végül véget vetnek a sötét erők uralmának.

Ezen az éjszakán (szeptember 12-én) újabb álmom volt.  Ketten voltunk valakivel, és ránk támadtak a sötét lények, ezért menekülésképpen odaszaladtunk egy kis hajóhoz, és nagyon gyorsan felszálltunk. 

Az álmomban tudtam, hogy skalárfegyverrel támadtak meg minket. Valamilyen szónikus/hang technológiájú fegyverrel védekeztünk, amelyet érintőképernyővel aktiváltak, amely lehetővé tette a támadók kinagyítását, és ezeknek a lényeknek a lelövését a védelmünk érdekében.

Ezek az álmok sokkal valóságosabbak voltak, mint bármelyik előző álmom. Nagyon nehéz újra visszatérni a "valóságba".


Popular Posts