Látogatásom egy aszteroidához az ébredés után - Esther D. White

2015-16-ban elkezdtem segítséget keresni és segítséget kérni, mivel az egy nagyon nehéz időszak volt az életemben. Azt nem mondhatom, hogy nem számítottam rá, hogy a kérésem meghallgatásra talál, de amikor megtörtént, nagyon megdöbbentem.

Egy nap NAGYON erőteljes élményem volt, ami a fizika minden törvényét meghaladta - és számomra egy küldetéssé vált, hogy ezt feltárjam, és minél jobban megértsem, amennyire ez emberként lehetséges. Egyszerre volt fizikai és transzcendentális, mind egy csomagba csomagolva. Azon kaptam magam, hogy egy „Vörös Szikla" *(Red Rock)* előtt állok. Akkora volt, mint egy kis hegy, a tetején egy lapos sziklaszirttel. A levegő színekben és fényben mozgott. Szinte mintha fénnyel teli törmelék lett volna a levegőben. Azóta Ausztráliában láttam egy azzal teljesen megegyező sziklát.

Felnéztem, és láttam egy férfit, akinek madárfeje volt. Meggyőződésem, hogy Hórusz volt az, de ez vitatható, mivel saját ismereteim hiányosak a témáról. Ráadásul nem tudom, miért lett volna pont ő. Csak azt tudom, hogy pont úgy nézett ki, mint Hórusz. Láttam őt a szikla tetején, és egy aranymadáron ült. A madár kitárta szárnyait, és felszállt erről a vörös szikláról. Felém repült, és telepatikusan tudtam, hogy valahová el akar vinni - a félelem miatt az utolsó pillanatban pánik fogott el, elfordultam, és el akartam futni. Mielőtt még mozdulni tudtam volna, telepatikusan megszólított, és azt mondta - „ne fuss el” -, ekkor a testem azonnal megdermedt. Képtelen voltam megmozdulni, de valahogy tudtam, hogy nem vagyok veszélyben, majd teljesen megnyugodtam. A következő dolog, amit tudtam, hogy vele vagyok ezen a madáron, és elrepültünk, érzésem szerint déli irányba. (Megértettem, hogy épp délre utaztam.)

Megérkeztünk egy piramishoz, ahol aztán egy bejárathoz vezettek bennünket. Egy egyiptomi fejdíszes ember vezetett minket, aki a karjával intve egy egyenes vonalba terelt minket, ekkor jöttem rá, hogy egy hajón vagyok, nem egy madáron. De én még mindig úgy éreztem, mintha madár lett volna. Az ilyen dolgok hagytak bennem maradandó benyomást. Kicsit még mindig zavarba ejtő, és nehéz megértenem, de ez a madár egy élő hajó volt. Bevezettek minket egy kamrába vagy szobába. Elég nagy volt ahhoz, hogy beférjünk. Aztán a fal bezárult mögöttünk. Egyre gyorsabban villogó kék és fehért láttam, majd hirtelen valami olyanba kerültünk, ami olyan volt, mint a Tejútrendszer - egy aszteroida övben voltunk. Aztán egy adott aszteroidához értünk - hihetetlen volt, és megértettem. Olyan erős béke és szeretetteljes érzés volt ott - nem akartam visszatérni a Földre. Ez a gyönyörű madárlény tudta, hogy így fogok reagálni, mindent tudott, amit éreztem, mielőtt éreztem volna. Most már értem, hogy sehol sem voltam az intelligenciájukhoz vagy az ő fejlettségükhöz képest. Ezért nem tudtam felfogni, hogy miért szánnak időt arra, hogy segítsenek nekem. Ilyen érzés volt, mintha valahogy segítenének nekem. Az időn kívül, a valóság általam ismert egyetlen buborékán kívül.

Amíg ott voltam, megmutatták a kisfiamat, aki a szeptember 11-i támadás utáni hónapban halt meg. Olyan nehéz volt visszazökkenni a normális életbe a halála után! A lélekcsaládom más tagjait is megmutatták nekem. Tudtam, hogy kik ők, a fejük búbján keresztül. Egy másik ilyen zavaros dolog, amit tudok - de a fejük búbján keresztül voltam képes olvasni és megérteni az energiájukat - az egyedi jellemzőiket. Így ismertem fel őket. Mégis, ez annyira idegen volt számomra, hogy számomra ennek egyáltalán nem volt értelme. Még mindig. Tudtam, hogy ők azok. Nem engedték, hogy a közelükbe kerüljek, csak lebegni tudtam felettük. Ők is tisztában voltak a jelenlétemmel. Tudatták velem, hogy még mindig léteznek, és hogy hagyjam őket békében. Minden dolog közül miért pont így?! Kérdeztem őket, de nem kaptam választ. Könyörögtem, hogy maradjanak, de hiába. Nagy szeretettel és gyengéden figyelmen kívül hagyták gyerekes reakcióimat, mélyen legbelül pedig tudtam, hogy aznap már mennyi mindent kaptam tőlük. Őszintén szólva nagyon sokáig semmit nem értettem ezekből.

Az elképzelésem arról, hogy milyen lenne a szeretteim meglátogatása, semennyire SEM hasonlított erre, valami olyat tapasztaltam meg, ami meghaladta a felfogó képességemet. Más szavakkal, nem gyöngyökkel díszített kapukat vagy családi bibliai történet mutattak nekem.

Az aszteroidák nem szerepeltek az életemben, őszintén, a velem történtek egyike sem. Nem tudtam megérteni az összefüggést egy aszteroidára látogatás és a madárlény, és a lélekcsaládommal való találkozás között. Sokkal inkább éreztem úgy, hogy inkább ott maradnék, majd visszatérnék, ez azonban soha nem volt része az egyezségnek. A gyönyörűséges madárlényem hirtelen hozott vissza. Úgy hiszem, elaltattak, mielőtt visszahoztak, mivel nem akartam visszatérni. Olyan gyengéd szeretettel bántak velem, amilyen szerető gondoskodást soha életemben nem ismertem. Olyan hálás vagyok azért a napért, azért az élményért. 

Mindig érezni fogok egy kapcsolódást ahhoz az aszteroidához, ott van a szeretetem és reményem az emberiség iránt, ott, azon a napon mentettem el magamban, és ahogy a szerető áhítat könnyei legördültek az arcomon, őszintén mondhatom, több megerősítésben és tapasztalatban volt részem, mint amire érdemesnek érzem magam. Ezek egy részének mások is tanúi voltak, és ezért hálás vagyok. Ez az oka, hogy hajnali 3-kor fent vagyok, és gyakran megköszönöm és kifejezem feléjük - és nekik - a szeretetemet. Hiszem, hogy ők valódiak, és hiszem, hogy nagyon mélyen össze vagyunk kapcsolva velük.

Köszönöm, hogy megengedted, hogy ezt megosszam veled. Imádkozom, hogy jó fogadtatásra találjon nálad.

Áldásom rád...

Esther


Az eredeti írás a következő linken érhető el:

https://www.welovefirstcontact.com/2020/09/my-visit-to-asteroid-after-awakening-by.html


------------------------------------------------------------


Szeretnéd velünk megosztani?


Volt már pozitív földönkívüliekkel kapcsolatos tapasztalatod álmodban? Ha igen, és ha ezt meg szeretnéd osztani velünk, elküldheted a következő e-mail címekre és mi közzétesszük őket ezen a blogon.


welovefirstcontact@tutanota.com

welovefirstcontact@gmail.com


Megoszthatod velünk korábbi életed emlékeit is. Talán emlékszel olyan életedre, amit földönkívüliként töltöttél, mielőtt a Földre jöttél?


Elküldheted az élményeidet az Aranykorral kapcsolatosan is. Milyen lesz az élet a Földön? Hogyan lépnének kapcsolatba az emberek a pozitív földönkívüliekkel?


Azok, akik szeretnék megosztani velünk emlékeiket, látomásaikat az Aranykorról vagy olyan élményeiket, melyeket álmukban tapasztaltak, név nélkül is megtehetik. Örömmel veszünk földönkívüliekkel kapcsolatos találkozásokról készült képeket akár álomban, akár interdimenzionálisan történtek. Nem kell profi művésznek lenned: szívből rajzolj, még akkor is, ha csak vázlatról van szó - egyetlen vázlatot sem fogunk ''túl szakszerűtlennek” tekinteni és közzétesszük.


A legjobb, ha angolul, vagy magyarul küldöd el az élménybeszámolót, de akkor is örülünk, ha valamilyen más nyelven érkezik - ekkor feltesszük a legnagyobb igyekezettel készített fordítást és mellé az eredeti változatot.


További információk arra vonatkozóan, mit tudsz még velünk megosztani:

https://www.welovefirstcontact.com/2019/08/are-you-ready-for-first-contact.html






 

Megjegyzések

Popular Posts