PB CSILLAGPOR PARANCS MŰKÖDIK - ÍRTA GERHARD ASRATAVA

Ezt a bejegyzést Sara hozzászólása inspirálta


Megpróbáltam több érzelmet belevinni a PB Csillagpor Parancs protokollba.

Tényleg sok százszor próbálkoztam az elmúlt években - kézzelfogható hatás nélkül.

Azt gondoltam, hogy talán én is azok közé tartozom, akiknél nem működik.


Ma a templomban voltam, dicséret és imádság volt,

mindenki állt, felemelt karokkal.

Azt éreztem, hogy a testem elnehezül, és egyre nehezebbé válik.

Le kellett feküdnöm a padlóra, ahol ültem.

Aztán a hátamon fekve a PB Csillagpor Parancs jutott az eszembe.

Gondolatban háromszor megismételtem.


Aztán úgy éreztem, hogy egy erőteljes energia hatol be a testembe.

Nagyon jó érzés volt, nagyon élveztem.

Hozzávetőlegesen 20 perc után,

amikor a dicsőítés és imádság a végéhez ért

és elkezdődött a prédikáció.

Éreztem, hogy fel kell ülnöm és a helyemre kell mennem.

Nem sikerült, túl nehéz volt a testem.

Valaki odanyújtotta a karját és segített.


Köszönöm szépen kedves plejádi orvosi csapat!

Csodálatosak vagytok. 

------------------------------------------------------------

Szeretnéd velünk megosztani?

Volt már pozitív földönkívüliekkel kapcsolatos tapasztalatod álmodban? Ha igen, és ha ezt meg szeretnéd osztani velünk, elküldheted a következő e-mail címekre és mi közzétesszük őket ezen a blogon.

welovefirstcontact@tutanota.com

welovefirstcontact@gmail.com

Megoszthatod velünk korábbi életed emlékeit is. Talán emlékszel olyan életedre, amit földönkívüliként töltöttél, mielőtt a Földre jöttél?

Elküldheted az élményeidet az Aranykorral kapcsolatosan is. Milyen lesz az élet a Földön? Hogyan lépnének kapcsolatba az emberek a pozitív földönkívüliekkel?

Azok, akik szeretnék megosztani velünk emlékeiket, látomásaikat az Aranykorról vagy olyan élményeiket, melyeket álmukban tapasztaltak, név nélkül is megtehetik. Örömmel veszünk földönkívüliekkel kapcsolatos találkozásokról készült képeket akár álomban, akár interdimenzionálisan történtek. Nem kell profi művésznek lenned: szívből rajzolj, még akkor is, ha csak vázlatról van szó - egyetlen vázlatot sem fogunk ''túl szakszerűtlennek” tekinteni és közzétesszük.

A legjobb, ha angolul, vagy magyarul küldöd el az élménybeszámolót, de akkor is örülünk, ha valamilyen más nyelven érkezik - ekkor feltesszük a legnagyobb igyekezettel készített fordítást és mellé az eredeti változatot. 

További információk arra vonatkozóan, mit tudsz még velünk megosztani:

https://www.welovefirstcontact.com/2019/08/are-you-ready-for-first-contact.html



Megjegyzések

Popular Posts