A „PB CSILLAGPOR PARANCS” PROTOKOLL HATÉKONYSÁGA - ÍRTA SARA

Megosztom veletek, ami tegnap [május 20-án] történt velem.

Fogproblémáim vannak, hirtelen nagyon megfájdultak a fogaim. Annyira rossz volt és gyötrelmes, tehetetlen voltam. Kétségbeesve a fájdalomtól háromszor elismételtem magamban a „PB csillagpor parancs” mondatot.

Hirtelen nagyon álmosnak éreztem magam és úgy éreztem, hogy le KELL feküdnöm az ágyamon a hátamra. Abba kellett hagynom, bármit is csináltam, főztem és takarítottam, és egyenesen az ágyamba mentem. Amint az ágyamon voltam, szinte képtelen voltam megmozdulni. Úgy éreztem, mintha egy enyhén rezgő gépezetet éreztem volna a fájós fogamra. és hallottam egy sípoló hangot a fülemben, mintha magasabb frekvencia lett volna.

Félig eszméletlen voltam, ide-oda sodródtam az álomban, félig eszméletlen állapotomban is voltak látszólag összefüggéstelen, nem szóbeli gondolataim, amelyeket nem egészen értettem.

Az egyik gondolat az a felismerés volt, hogy van egy személy vagy partner (?), aki egy velem, és nem számít, milyen messze van, megtapasztaljuk egymást. és volt egy olyan érzésem, hogy megértettem, hogy a másik személy nem a Földön van, hanem Ashtar parancsnokságon. Valahogy természetesnek és nem furcsának éreztem.

Néhányszor felébredtem, megpróbáltam megmozdulni, de a "kezelés" nem ért véget, és fel s alá sodródtam.

Egy idő után végre újra szabadon mozoghattam, és a fájdalom is elmúlt. Nagyon hálás vagyok a plejádiak segítségéért és gondoskodásáért 💗


Frissítés Sara-tól június 4-én:

Életem nagy részében erős csokoládé- és édességfüggőségem volt. Azonban mióta két hete átestem a beavatkozáson, a függőségem jelentősen csökkent, és folyamatosan javul. Most egy üres teret tapasztalok a pszichémben, amelyet korábban a csokoládék állandó kényeztetésével töltöttem ki. Egészen különös, hogy most már képes vagyok ránézni egy tábla csokoládéra anélkül, hogy ne érezném azt a mindent elsöprő késztetést, hogy azonnal felfaljam.


------------------------------------------------------------


Szeretnéd velünk megosztani?

Volt már pozitív földönkívüliekkel kapcsolatos tapasztalatod álmodban? Ha igen, és ha ezt meg szeretnéd osztani velünk, elküldheted a következő e-mail címekre és mi közzétesszük őket ezen a blogon.

welovefirstcontact@tutanota.com

welovefirstcontact@gmail.com

Megoszthatod velünk korábbi életed emlékeit is. Talán emlékszel olyan életedre, amit földönkívüliként töltöttél, mielőtt a Földre jöttél?

Elküldheted az élményeidet az Aranykorral kapcsolatosan is. Milyen lesz az élet a Földön? Hogyan lépnének kapcsolatba az emberek a pozitív földönkívüliekkel?

Azok, akik szeretnék megosztani velünk emlékeiket, látomásaikat az Aranykorról vagy olyan élményeiket, melyeket álmukban tapasztaltak, név nélkül is megtehetik. Örömmel veszünk földönkívüliekkel kapcsolatos találkozásokról készült képeket akár álomban, akár interdimenzionálisan történtek. Nem kell profi művésznek lenned: szívből rajzolj, még akkor is, ha csak vázlatról van szó - egyetlen vázlatot sem fogunk ''túl szakszerűtlennek” tekinteni és közzétesszük.

A legjobb, ha angolul, vagy magyarul küldöd el az élménybeszámolót, de akkor is örülünk, ha valamilyen más nyelven érkezik - ekkor feltesszük a legnagyobb igyekezettel készített fordítást és mellé az eredeti változatot. 

További információk arra vonatkozóan, mit tudsz még velünk megosztani:

https://www.welovefirstcontact.com/2019/08/are-you-ready-for-first-contact.html




 

Megjegyzések

Popular Posts