LELKI KAPCSOLATOK TISZTÁZÁSA PLEJÁDI ENERGIÁVAL

  ÍRTA: LWSTARGAZER

2022. január harmadikán, pénteken meditáció közben érdekes energia letöltésben részesültem,  amely valójában egyfajta folytatása volt egy hasonló kapcsolatfelvételnek, amit pár éve éltem át. Nehéz leírni de egyfajta kundalíni emelkedésen mentem át de létrejött egy mélyreható energetikai kapcsolat is a plejádiaiakkal. Valami különleges dolgot akartak közvetíteni, amely a lélekcsaládunkkal kapcsolatos, azt hogy milyen is egy többszereplős (poligám) szerelmi kapcsolat. Szükség lesz a tisztánlátásotokra, mert sok mindent akarok közvetíteni számotokra. Még mindig bizonyos hitrendszerben élek, amely talán a társadalmi programozásom része. Amikor Cobra közölte a szexuális energiával és a lélekcsaládokkal kapcsolatos cikkét 2018-ban, sokan megdöbbentek, köztük én is, hogy a rosszindulatú erők elnyomták a férfiakban és a nőkben azt a képességüket, hogy ki tudják fejezni a szerelmüket egymás iránt, azáltal hogy ellentétes implantátumokat programoztak belénk. Eltűnődtem, hogy vajon ez nem e egy kognitív disszonancia amit érzek, ami akkor lép fel bennünk mikor elutasítjuk azokat a gondolatokat amik ellenkeznek a hitrendszerünkkel. Mivel azt kódolták belénk, hogy a nők monogámok, belátom idegenkedem attól a gondolattól, hogy egy párkapcsolatban 2 embernél több szereplő legyen jelen. Többször fordultam a Felsőbb Énemhez azzal a kérdéssel, hogy vajon melyik kategóriába tartozom, miután a horizontális implantátumomat feloldottam és a programozást eltávolítottam. Mivel eltökélt voltam és vagyok, hogy szent szövetségre lépek az ikerlelkemmel és ez nem egy többszereplős érzéki kapcsolat lesz. Az is felvetődött bennem, hogy egy poligám kapcsolatban nem lehet őszinte szerelmet érezni minden szereplő felé egyszerre. Ez az én olvasatomban nem az igaz szerelem. Több hónapon keresztül rágódtam ezen a problémán 2019/20-ban. Ekkor volt az első telepatikus és érzelmi kapcsolatfelvételem a plejádiaiakkal, melynek során végre átláttam milyen is ez az úgynevezett többszereplős érzéki kapcsolat. Megmutatták nekem ezt az ő szemszögükből és sikerült megértenem és valamelyest elfogadnom, hogy néhány földönkívüli kultúrában ez a kapcsolati forma alakult ki egy lélekcsaládon belül. Ezután azzal ostromoltam a Felsőbb Énem, hogy vajon milyen kapcsolati formában éltem mielőtt leinkarnálódtam ide a Földre. Erős emlékeim vannak kulcsfontosságú dolgokról, amiket tettem és valóra váltottam a létezésem során ebben az Univerzumban, mivel részt vettem a sötét erők által megszállt területek felszabadításában. Ennek ellenére csak homályos emlékeim vannak a hosszú életeim során létrejött párkapcsolataimról. A tudatalattimból fakadóan nagyon erősen érzem, hogy monogám voltam és leginkább házasságban (szent kötelékben) éltem mindvégig a különféle világokban eltöltött életeim során. Másrészről felvetődött bennem az a gondolat is hogy ez vajon nem csak a gonosz erők programozása megint? Aztán úgy döntöttem nem foglalkozom ezzel többet.

De múlt hét hétfőn ez az emlék újra a hatalmába kerített. Meditáció közben a szakrális és a szívcsakrám egyszer csak összekapcsolódott és a többi csakrám is felizzott. Nem arra fókuszáltam, hogy kapcsolódjanak a csakráim, a meditációm teljesen másra irányult. Éreztem, hogy a szeretet és a szexuális energia összeolvad és a plejádiaiak kapcsolatba léptek velem. Nem tartott sokáig ez az élmény (kb. 15 perc), de a kapcsolatfelvétel nem zavarta meg a meditációmat. Csak hagytam, hogy megtörténjenek a dolgok és nem álltam ellen a ráhangolódásnak. Ez nem csak egy energetikai kapcsolatfelvétel volt, hanem kaptam tőlük egyfajta tömörített fájlt, amit az én 3D-s agyam is fel tudott dolgozni. Ebbe a fájlba be voltak csomagolva gondolatok, érzelmek, tapasztalatok és élmények. Az energia áramlás csodálatos volt. Ugyanakkor a szokásosnál sokkal tisztább és szorosabb kapcsolatot érzékeltem a Felsőbb Énemmel, azért hogy mindent egyfajta semleges nézőpontból tudjak szemlélni és ne zavarjanak be a saját energiáim. Kiemelném, hogy minden kérdésem amit feltettem ezen letöltés alkalmával nem is kérdések formájában jöttek. Felvetődött bennem egy ötlet, érzés, szándék amire hasonló módon vizuális energetikai áramlatban jött a válasz. Ez a módszer lehetőséget nyújt arra, hogy nagyon sok dologra kapjunk választ nagyon rövid időintervallumon belül.

A plejádiaiak megmutatták nekem, hogy milyen egy nyitott többszereplős szerelmi kapcsolat egy lélekcsaládon belül. Átéreztem, hogy ez az egymás iránti érzelem ezekben a kapcsolatokban nem kevésbé erős minden fél irányába, mint amit mi érzünk egy szent házasság kötelékén belül. A különbség csak annyi, hogy itt nem csak egy emberrel osztják meg ezt az erőteljes érzelmet. Ugyan az az erős érzelmi kötelék fűzi össze mindannyiukat. Ebből azt értettem meg, hogy ezekben a körökben ikerlélek párok vannak akik tartós intim kapcsolatba kerülnek másokkal is. Na ez az amit mi úgy hívunk, hogy többszereplős (poligamikus) kapcsolat.


Ebben a kapcsolatban a féltékenység nem létezik, minden kommunikáció tiszta lelki alapon történik. Földi emberként ez számos kérdést és kétséget vet fel bennem. Ha házasságban vagy kapcsolatban élnék valakivel, nem akarnám, hogy a férjem/barátom egyidejűleg másokkal is fenntartson szerelmi kapcsolatot. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Végül is a házasság egy szent kötelék, amelyet nem kellene tönkre tenni. Meglepetésemre rájöttem, hogy aki hajlamos a nyitott több partnerrel egyszerre folytatott szerelmi kapcsolatra (vagyis poligám beállítottságú), az vonakodik meghitt kapcsolatra lépni olyan valakivel, aki viszont csak egy partnerrel kész szent kötelékben létezni, vagyis monogám. Ez azért van, mert ez a fajta nyitott érzelem nem működik, ha valaki kizárólagosan csak egy partnernek szenteli magát. Mikor lelkileg csak egy partnerhez kötődünk igazán, nem tudunk vonzódni másokhoz. Így nincs alapja a féltékenységnek, mivel a szent egységben összeforrt párt nem tudja szétválasztani egy harmadik fél részéről megnyilvánuló kísértés. Amikor ilyen történik a Földön, az esetek zömében az az Arkhónok műve, mikor mindkét vagy csak az egyik fél implantátumát aktiválják. Tudom ez így nagyon le van egyszerűsítve és az okok sokkal mélyebbek és összetettebbek. De a hűtlenségek a legtöbb esetben Arkón beavatkozás eredményei, azért hogy tönkre tegyék a boldog párkapcsolatokat. Na és persze ott vannak azok az emberek akiknek az életcélja az, hogy passzióból belerondítsanak mások kapcsolataiba és szándékosan tönkre tegyenek családokat. Ebből szinte sportot űznek, de ez nem történik meg egy felszabadult, elnyomástól mentes közösségen belül, amely a lelkek egymás iránti szeretetén alapul. Ez a viselkedési forma nem létezik a jóindulatú ET civilizációkban.

Mivel hajlok arra, hogy szent szövetségre lépjek az ikerlelkemmel, a plejádiaiak felvillantották nekem az ő szentségben egyesült párjaikat, akik teljesen elkötelezettek egymással szemben és nem létesítenek kapcsolatot másokkal. De vajon ők hogyan kommunikálnak és közvetítik a szerelmüket és szexuális energiájukat a lélekcsaládjukon belül, aki esetleg poligám anélkül, hogy bizalmas viszonyba kerülnének velük? Vetődött fel bennem, amire azonnal jött is a válasz. Ahogyan Cobra leírta az egyik cikkében, ezeket az energiákat érintés, ölelés, gyöngéd tekintet formájában közvetítik. Az energia átvitel pofon egyszerű, mivel náluk nincsenek energetikai blokkok, mint nálunk földi embereknél. Felsőbb Énem segítségével láttam, hogy én magam is ugyan így tettem egy életciklusom alkalmával, amire már alig emlékszem. Egy csoport másik emberrel dolgoztam, valószínűleg egy szomszédos lélekcsaládból. Egyetlen érintés segítségével tudtam feléjük közvetíteni a szeretetemet anélkül, hogy poligámiás intim kapcsolatba kerültem volna velük. Feltételezem, hogy a szent szövetségre lépett párok nem élnek együtt a lélekcsaládjukkal, de szorosan együtt dolgoznak velük.


Szóval az intimitásnak számos módja létezik. Persze nem minden ET civilizációban ugyan ez a társadalmi berendezkedés, de van egy általános sablon a szerelmi kapcsolatok kifejezésére az Univerzumban. Emlékszem pl. olyan civilizációra, ahol a szent szövetségre lépett párok voltak túlnyomó többségben és a poligám kapcsolati forma is jelen volt ugyan, de csak kis mértékben. De ez csak egy nagyon homályos emlékkép.

Egy másik fontos dolog ami jött ezzel az energia letöltéssel az az, hogy az Esemény után, amikor ezek a negatív programozások lebomlanak majd az emberekben, senkire sem lesz rákényszerítve, hogy ilyen poligám kapcsolatban éljen az akarata ellenére. De ez a lehetőség is fennáll azok számára, akiknek vonzó ez a párkapcsolati forma. Szóval el kell majd fogadnunk ezt, mint egy teljesen normális kapcsolati formát a monogámia mellett a jövőben. Számos ember van most is akinek tetszik ez a poligám kapcsolati forma, de a társadalmi elvárások miatt nem is mer beszélni róla. A sötét erők teljesen elnyomták azt az elképzelést, hogy a Földön létrejöhessenek ezek a kapcsolatok a lélekcsaládokon belül. A planetáris rács feletti kontrollt kezdik elveszíteni. A jó öreg házasság sablonja marad, amely egyfajta tükörképe az ikerlelkek szent szövetségének mivel ez az őstipusú párkapcsolati forma nem nyomható el egykönnyen. Habár az Arkhónok mesterkedése révén sok ember kényszerült a történelem során előre elrendezett házasságokba olyan partnerrel, aki nemhogy az ikerlelke, de még csak a lelki társa sem volt. Belekényszerítették őket egy boldogtalan házasságba, amelyből nem volt kiút. Nem voltak nyitott lélekcsalád kapcsolatok, alig volt néhány szent szövetségen alapuló pár, aki veszélyeztette volna ezt a negatív uralmat.

Egészen biztos vagyok benne, hogy sok csillagmag sóvárog az igaz szerelem után az ikerlelkével vagy a lélektársával. Alig várja az Eseményt, amikor ez mind megvalósul majd. Ami pedig a boldog házasságban élő párokat illeti (ha esetleg attól félnének) senki sem fogja őket arra kényszeríteni, hogy véget vessenek a jól működő kapcsolatuknak az Esemény után. Néhányan majd az ikerlelküket vagy lélektársukat választják, míg mások maradnak a jelenlegi szerető párjuk mellett. Nem kell félni a jövőtől. 

Eleinte nem akartam megosztani ezt a megtapasztalásomat senkivel, de a plejádiaiak bátorítottak, hogy tegyem meg. Megértettem, hogy szándékosan tárták ezeket fel nekem, hogy csökkentsék az előítéleteimet az ilyen jellegű kapcsolatokkal szemben. Igaz kétszeri nekifutásra, de most már nyitottabban állok a dologhoz. Remélem az írásom elolvasása után mások is nyitottabban fogadják majd a lélekcsaládok visszatérését és sikerült eloszlatnom az emberek ezzel kapcsolatos aggodalmait is. Személyes véleményem szerint az emberiség 70-80 %-a továbbra is marad a jelenlegi párkapcsolati formánál az Esemény után is, miután át lesznek telepítve a plejádiai csoportokhoz, hogy folytassák az evolúciójukat a 3D-ben. Így működik a mi emberi agyunk és szívünk. Lehet, hogy tévedek és csak a negatív erők programozása áll a háttérben, de szerintem még pár generációnak fel kell nőni ahhoz, hogy ez a százalékarány változzon.

ég egyszer kérlek benneteket, hogy az írásomat fenntartásokkal olvassátok. Csak azt fogadjátok el ami rezonál veletek, ami pedig nem, azt engedjétek el. Ez a tapasztalat felnyitotta a szememet és remélem, hogy másokét is. A legjobb, amit tehetünk, ha nyitottak vagyunk az új dolgokra, gondolkodásmódra és úgy általában mindenre. Ki tudja milyen meglepetéseket tartogat számunkra a jövő.

------------------------------------------------------------


Szeretnéd velünk megosztani?


Volt már pozitív földönkívüliekkel kapcsolatos tapasztalatod álmodban? Ha igen, és ha ezt meg szeretnéd osztani velünk, elküldheted a következő e-mail címekre és mi közzétesszük őket ezen a blogon.


welovefirstcontact@tutanota.com


welovefirstcontact@gmail.com


Megoszthatod velünk korábbi életed emlékeit is. Talán emlékszel olyan életedre, amit földönkívüliként töltöttél, mielőtt a Földre jöttél?


Elküldheted az élményeidet az Aranykorral kapcsolatosan is. Milyen lesz az élet a Földön? Hogyan lépnének kapcsolatba az emberek a pozitív földönkívüliekkel?


Azok, akik szeretnék megosztani velünk emlékeiket, látomásaikat az Aranykorról vagy olyan élményeiket, melyeket álmukban tapasztaltak, név nélkül is megtehetik. Örömmel veszünk földönkívüliekkel kapcsolatos találkozásokról készült képeket akár álomban, akár interdimenzionálisan történtek. Nem kell profi művésznek lenned: szívből rajzolj, még akkor is, ha csak vázlatról van szó - egyetlen vázlatot sem fogunk ''túl szakszerűtlennek” tekinteni és közzétesszük.


A legjobb, ha angolul, vagy magyarul küldöd el az élménybeszámolót, de akkor is örülünk, ha valamilyen más nyelven érkezik - ekkor feltesszük a legnagyobb igyekezettel készített fordítást és mellé az eredeti változatot. 


További információk arra vonatkozóan, mit tudsz még velünk megosztani:


https://www.welovefirstcontact.com/2019/08/are-you-ready-for-first-contact.html





Megjegyzések

Popular Posts