TAPASZTALATOK A FÉNYLÉNYEKKEL - ANNA KALLENBERG ÍRÁSA

Most olvastam a cikket az izraeli tudósról, aki beszélt az idegenekkel szerzett tapasztalatairól.

Nyugdíjas esetkezelő/pszichoterapeuta és Hatha- és terhességi jógaoktató vagyok Hollandiában. Nekem is vannak tapasztalataim földönkívüli lényekkel. Nem álomállapotban, hanem a 3D valóságban. És erről szeretnék mesélni nektek.

Nagyon régen volt (kb. 28 éve), de még mindig úgy emlékszem rá, mintha tegnap történt volna:

Nagyon rossz állapotban voltam, éppen elvetéltem, a kapcsolatom véget ért, és egyedülálló anyaként, pénz és munka nélkül voltam. De egy vasárnap délután, amikor éppen egy jelentést írtam a munkaerőpiacra való újbóli belépéshez, 3 fénylény jött be a szobámba. Nagyon magas fénylények.

És megkértek, hogy fordítsam le és tegyem közzé a csecsemők táplálási sorrendjéről szóló különleges információimat. Mert a csecsemők a szoptatás során nagyon különleges állapotokba kerülnek: Alfa és Théta állapotokba és Bliss/Samadhi állapotokba, minden alkalommal, amikor megengedik nekik, hogy annyit igyanak és szopjanak, amennyit csak akarnak, és nem zavarják őket. Ez nagyban segíti őket abban, hogy a földre érkezzenek. A szoptatás úgy működik, mint egy második köldökzsinór.

A Fénylények kértek meg erre, de én a helyzetem miatt nem tehettem meg! Ezt meg is mondtam nekik. Erre azt mondták, hogy segíteni fognak nekem, és így is tettek!

Mindenféle módon kaptam segítséget, és az anyag le lett fordítva és több magazinban is megjelent. Előadásokat is tartottam róla.

Még mindig érzem ezeket a kedves Fénylényeket, mint most is, amikor könyvet írok mindazokról a spirituális, érzelmi, hormonális és intuitív dolgokról, amelyekről oly keveset tudunk a fogantatással, terhességgel, szüléssel és az első kilenc hónappal kapcsolatban. Beleértve a babák táplálkozási ritmusáról szóló információkat.....


------------------------------------------------------------


Szeretnéd velünk megosztani?

Volt már pozitív földönkívüliekkel kapcsolatos tapasztalatod álmodban? Ha igen, és ha ezt meg szeretnéd osztani velünk, elküldheted a következő e-mail címekre és mi közzétesszük őket ezen a blogon.

welovefirstcontact@tutanota.com

welovefirstcontact@gmail.com


Megoszthatod velünk korábbi életed emlékeit is. Talán emlékszel olyan életedre, amit földönkívüliként töltöttél, mielőtt a Földre jöttél?

Elküldheted az élményeidet az Aranykorral kapcsolatosan is. Milyen lesz az élet a Földön? Hogyan lépnének kapcsolatba az emberek a pozitív földönkívüliekkel?

Azok, akik szeretnék megosztani velünk emlékeiket, látomásaikat az Aranykorról vagy olyan élményeiket, melyeket álmukban tapasztaltak, név nélkül is megtehetik. Örömmel veszünk földönkívüliekkel kapcsolatos találkozásokról készült képeket akár álomban, akár interdimenzionálisan történtek. Nem kell profi művésznek lenned: szívből rajzolj, még akkor is, ha csak vázlatról van szó - egyetlen vázlatot sem fogunk ''túl szakszerűtlennek” tekinteni és közzétesszük.

A legjobb, ha angolul, vagy magyarul küldöd el az élménybeszámolót, de akkor is örülünk, ha valamilyen más nyelven érkezik - ekkor feltesszük a legnagyobb igyekezettel készített fordítást és mellé az eredeti változatot. 


További információk arra vonatkozóan, mit tudsz még velünk megosztani:

https://www.welovefirstcontact.com/2019/08/are-you-ready-for-first-contact.html

Labels: Dream State Contact




Megjegyzések

Popular Posts